fredag 19 maj 2017

FÖL OCH AMMAJOUREN

Föl och ammajouren förmedlar kontakten mellan moderlösa föl och ston som kan var tänkbara ammor.
Telefon nummer är
073-314 13 16
Viktigt att ha alla tänkbara telefon nummer nära om olyckan skulle vara framme, förbered er noga så går allt så mycket lättare och det finna stora chanser att rädda liv.
                                                          Här är Minos som liten






Så här ståtlig är han idag vår fina Minos :)
Jag önskar er alla en fin helg!

8 kommentarer:

  1. Så söt som liten och så stilig som vuxen.
    Önskar dej en fin helg i strålande sol.
    Kram Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. God morgon Marianne! Ja han är så otroligt fin vår Minos :)en väldigt speciell häst, väldigt sällskaps sjuk och kommer alltd fram när man kommer nära hagarna. Jag älskar honom :) Marianne har du någon mailadress? Jag hoppas du får en underbar dag men sol och massor av mys med dina fina djur. Vi får hit två av tjejerna och barnbarn för här ska firas, det är Moa som fyller 6 år :) stora tjejen. Karmar från mig!

      Radera
    2. Hej!
      Min mailadress är :
      mariannesohlberg@yahoo.se

      Då får jag gratulera födelsedagsbarnet.
      Mina barnbarn är 11, 12 och 14 år men lika goa ännu. Kram Marianne

      Radera
    3. Så härligt med goa barnbarn<3 jag mailar dig någon dag framöver, Ha en fin fortsättning på helgen Marianne. Kram karm!

      Radera
  2. Han är så otroligt vacker :) jag vill ha honom! Kram Ulrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej du Ulrika honom lämnar vi aldrig ifrån oss :) Ha är fantastisk. Kram!

      Radera
  3. Grann är han :) Hälsningar Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna-Lena! Ja visst är han :):)Ha det så bra.

      Radera